האם אני צריכה לפרסם בזמן מלחמה?

את המאמר הזה ניסנו לכתוב בתחילת המלחמה. כלומר בהתחלה שהיה ברור שיהיה קושי למפרסמים אם לפרסם או לא ומה בכלל. נחשפנו למלא פוסטים של אנשים על המצב ולא יכולנו לפרסם.היינו משותקות. שיתפנו מעט מאוד סטוריס של אחרים.

נדהמנו מכמוית המשפענים ובעלי העסקים שדיברו למצלמה ברגעים האלו, אנחנו לא הצלחנו לעשות את זה.

הלב כואב, ולא הצלחנו להביא את עצמנו לחשיפה.

אבל ביום אחד הצלחנו להעלות מאמר בעקבות שאלות שקיבלנו, מאמר שאולי מעט יעזור. הלוואי ולא היינו צריכות להעלות אותו. ושלא היינו צריכות לחשוב על מלחמה. וכמו כל מקום אחר בעולם היינו מתעסקות באופנה הבאה.. ואיזה תסרוקות הכי עובדת עכשיו.

אבל אנחנו במלחמה. והעצה היחידה שלנו היא מה שאנחנו מנסות לעשות:

  1. לפעול מהבטן- לא מרגיש לך להעלות פוסט? אל תעלי. גם אם כולם מעלים. אם לך זה לא מתאים, שחררי. כל תגובה היא לגיטימית. יתכן ותרגישי שונה בהמשך, הכל לגיטימי. זה שלך
  2. כיבוי קמפיינים- נושא מורכב. יש בעלי עסקים שממשכים לפרסם. אנחנו כיבינו לחלק מהלקוחות שלנו, לפני ההתאמה למצב. יש תשי סיבות שכדאי לשקול אם לכיבויי קמפיין: 1. הרשת מלאה ומוצפת מידע והקמפיינים יעלו יותר. 2.זה פשוט לא נראה טוב לעשות קמפיין לשידת צד שנמצא ממש לייד פוסט קורע לב על המלחמה.
  3. העלאת פוסט בנישה שלך- אם מרגיש לך נכון את יכולה להעלות פוסט שיעזור לאשנים בתקופה זו למשל: דרכים להפגת מתח, מאכלים שאפשר להכין עם ילדים, תרגילי ספורט מותאמים, הצעת שירותים בהתנדבות, שיתוף תוכן הסברתי (שראינו מלא ממנו!! איזו התגייסות מופלאה)
  4. נקבל ונכיל- נקבל ונכיל שכל אחד מאיתנו יכול לתרום את חלקו בצורה שלו. יש כאלה שיעשו סרטון הסברה ויגיעו למליונים וזה מדהים. ויש כאלו שיעודדו אמא בממ"ד וזה מדהים. יש כאלה שיבחרו לשתוק. כי שתיקה זה מה שהם מסוגלים לו כרגע. וזה גם בסדר.

אם את חושבת שהמאמר יעזור למישהו נוסף. שלחי לו.

 

שבו איתנו לקפה