טוען פוסטים...
  • גאנט It's all about the

    אז כבר כתבנו מלא על זה שאנחנו חולות על גאנט תוכן, ועכשיו ששאלו אותנו החלטנו לכתוב שוב ולהקדיש ל…היקרה. אז ככה: גאנט תוכן לסושיאל הוא טבלה שבה מפורטים כל התכנים שלנו מראש! תאריך, יום, תמונה או סרטון וטקסט. כשאני כותבת גאנט מראש אני יכולה להתכונן לכל מה שהולך לקרות: ימים מיוחדים בחודש, חגים, מבצעים מסוימים,…

  • הקורונה הביאה עמה את הקסם המעומעם של המשרד בבית, את המסכים לכל דורש וכמובן, איך לא? פאר היצירה: הזום.

    או בשתי מילים: כאב גב! שעות על גבי שעות של בהייה במסכים בישיבות זום אינסופיות. סוף סוף גובות את המחיר ואנחנו בפני סכנת פוסט קורונה אמיתית: גב תפוס, עיניים שורפות וחסר אמיתי של השראה. בל נשכח את התענוג הצרוף שהוא 3 ילדים ללא מסגרות וללא מטרה אחרת בחיים חוץ מלאכול ולהפריע להורים שלהם להציל את…

  • ספוילר: אל תשתמשו בשתי מילים כשאפשר להסתפק באחת

    וקצת יותר, הבטחנו פוסט על טקסטים והנה. אז נכון, אפשר עכשיו להניח טקסט על תמונה ולהעלות לפייסבוק אבל האם זה בכלל כדאי? וכמה טקסט כדאי לי? אז הרעיון הוא פשוט: תעלו פוסטים שהייתם רוצים לראות/לקרוא בעצמכם! כלומר לא תמונות מכוסות בטקסט עם הבטחות שאין להן כיסוי (סייל חד פעמי, בלעדי, וכו). אנחנו מגלות שתמונות עם…

  • אמ:לק: פליז בלי עוד תמונות של קורונה🙏)

    1. כמות – לא להעלות הרבה פוסטים, הסושיאל מוצף תוכן ופרסום! 2. איכות – מה שכן מעלים – שיהיה תמציתי וממוקד! שיבינו מה אתם רוצים ותכתבו את הפואנטה של הפוסט במשפט הראשון!!! 3. אוריג'ינל – תצרו איזה נקודת עניין, טוויסט, משהו מצחיק או שונה מכל השיעמום שעולה בפיד (פליז לא עוד תמונות של קורונההההההה עייפנו!)…

  • כולם מדברים על קידום ממומן!

    מי עושה קידום ממומן? מישהו מכיר הדרכה טובה לקידום ממומן בפייסבוק?! וגם – מה נסגר עם הצוקי הזה והחוקים שלו לקידום הממומן?!? כולם מדברים על האיך ואף אחד לא מדבר על המה… כן, קידום ממומן זה חשוב (אני יודעת, זה חלק ממה שאני עושה) אבל מה לגבי התוכן? משום מה יש תחושה שהתוכן לא ממש…

  • פרסומיישן בקורונה טיים

    טוב אז חוץ מזה שכבר לא מנשקים כשנפגשים (חצי משפחה צרפתית – תסיקו מסקנות לבד כמה זה קשה) קיבלנו הרבה שאלות כמו: איך מפרסמים בתקופה הקרובה??? באנו לענות לפי סוג העסק – יאללה מתחילים! ************************* 1. בעלי עסק עם אתר, קניות אונליין ולייפסטייל – הרווחתם בגדול. אנשים בבידוד, אנשים בלחץ, קונים קונים, אז פחות דברים…

  • אומרים די לתחלופת עובדים: סביבת עבודה כחוויית חיים

    שגרת העבודה של המלונאים רצופה בשינויים ועומסים. עיצוב חדרי האוכל של העובדים, יצירת משרדים מותאמים ותכנון פינות העבודה לסוגי העובדים הם אלו שישאירו את העובד לאורך זמן, ויהפכו את עבודתו לטובה ולמהנה יותר

  • טיפים חורפיים לשיווק נכון

    1. אל תהיו דובים – תהיו דבש. יענו, אל תכנסו לתרדמת חורף גם אם זה לא הזמן הכי טוב למכירות (תלוי במוצר). גם אם אין מכירות זה זמן מעולה לשמירה ופיתוח של המותג. 2. אל תהיו הבטחה ל"שלג" – תהיו ברק ורעם. ז"א אל תדברו על דברים שיקרו אחרי, או כשיהיה יותר טוב בחוץ. תעשו…

  • על ניוזלטרים, מזרקים ומה שבניהם

    לאחרונה יוצא לנו לקבל מלא דואר תפוצה מכל מיני עסקים. מכל מה ששולחים לנו, אין מייל אחד בינתיים שהיה רלוונטי עבורנו. מה זה גורם לנו? בעיקר לאנטגוניזם כלפי מותג או מוצר. מה עוד זה גורם לנו? קצת לתהות על הדרך הקצת מיושנת שבחר עסק זה לפרסם את עצמו. קצת (ממש) הסטוריה. פעם אני מתכוונת לפני…

  • פייסבוק נלחמת בגזענות ומקשה על המפרסמים

    איזה באסה עם פייסבוק, כל פעם שיש פרצה הכי קטנה לפרסום חינמי או פרסום שיתאים בדיוק לנו, היא מוצאת את זה וסותמת את החור. אז באמת שמענו את זה הרבה, גם לקוחות שמתייעצים איתנו, גם לקוחות שלנו, והאמת, גם אנחנו חושבות כך מדי פעם. פייסבוק לא נותנת לשתף כמו פעם, פייסבוק מורידה את התפוצה האורגנית…

שבו איתנו לקפה