פרסומיישן בקורונה טיים

טוב אז חוץ מזה שכבר לא מנשקים כשנפגשים (חצי משפחה צרפתית – תסיקו מסקנות לבד כמה זה קשה) קיבלנו הרבה שאלות כמו: איך מפרסמים בתקופה הקרובה??? באנו לענות לפי סוג העסק –

יאללה מתחילים!

*************************

1. בעלי עסק עם אתר, קניות אונליין ולייפסטייל – הרווחתם בגדול.

אנשים בבידוד, אנשים בלחץ, קונים קונים, אז פחות דברים ממש גדולים כמו מוצרי חשמל גדולים ומפנקים למיניהם אבל כן בגדים, נעליים, משחקים לילדים וכו. אין הרבה לעשות בבית, וגם מי שלא בבידוד ישמח לא להגיע לקניון בזמן הקרוב אז קדימה. המלצה שלנו, לא לעשות שימוש במילה קורונה פאניקה בסגנון החדשות, זה אף פעם לא מועיל והתחושה שמוכרים לך מוצרים כי סוף העולם עכשיו היא קצת מלוכלכת.

2. בעלי עסקים של טיפולים שונים – קוסמטיקה, רפואה משלימה, אימוני כושר וכו' המלצה שלנו – נצלו את זה שפחות באים ותחזקו את הקשר עם הלקוחות שלכם בסושיאל. דוגמא: קוסמטיקאית – תני טיפים לשמירה על העור שלא יתייבש במזג אוויר הביזארי שיש בחוץ, רפואה משלימה – תרופות טבעיות שניתן להכין בבית וכו. חזקו את המותג. חזקו את הקשר. הלקוחות שלכם יחזרו ישר כשיתאפשר.

3. בעלי עסקים שמוכרים מוצרים רק בחנויות פיזיות ולא אונליין – זה הזמן להעלות מוצרים לסושיאל ולהציע מבצע עם משלוח הביתה. נכון המצב לא פשוט, אנשים לא באים לקנות. נסו להפוך את המצב ולהשתמש בחסרון ליתרון.

4. יש לכם מוצר שהוא לא פיזי? כמו ייעוץ, ניהול אתרים וסושיאל (יהיי!), עיצוב וכו'. חזקו את המותג, חזקו את הקשר עם הלקוחות, הציעו מבצעים, ייעוץ דרך הטלפון, עדכנו את הלקוחות שלכם במיילים מסודרים לגבי המצב, מתוך הנחה שהרוב לא ירצו להיפגש. זה זמן מעולה להתעדכן במה שקורה בעולם, לחפש השראות חדשות ולכתוב בסושיאל לגביהם.

אולי לא ניפגש לקפה בקרוב אבל פה לשאלות שלכם🤣

צאלה ושלומציון

שבו איתנו לקפה