כולם מדברים על קידום ממומן!

מי עושה קידום ממומן? מישהו מכיר הדרכה טובה לקידום ממומן בפייסבוק?! וגם – מה נסגר עם הצוקי הזה והחוקים שלו לקידום הממומן?!?

כולם מדברים על האיך ואף אחד לא מדבר על המה…

כן, קידום ממומן זה חשוב (אני יודעת, זה חלק ממה שאני עושה) אבל מה לגבי התוכן?

משום מה יש תחושה שהתוכן לא ממש חשוב, העיקר שנזרוק כמה ג'ובות עליו והוא כבר יגיע לכל מי שבטרגוט שלי.

אז זהו, שה-מה כן חשוב.

תוכן חשוב.

הכלי החשוב ביותר שלנו כמפרסמים הוא הדמיון.

דמיינו את עצמכם כבן אדם רגיל (שאתם כאלה) עכשיו דמיינו שאתם מסתכלים בפיד שלכם (כמו שאתם עושים) מרפרפים עם העיניים, מעבירים עם האצבע את התכנים שלא מעניינים אתכם.

דמיינתם? עכשיו דמיינו שיש פרסום אחד שגורם לכם לעצור.

זה הפרסום שאתם רוצים ליצור עבור הלקוחות שלכם, כזה שיגרום לכם עצמכם לעצור ולהסתכל בו.

לפני שנים כשלמדתי תקשורת למדנו על "שיטת המזרק", מכירים?

הרעיון הוא שהמפרסם יורה פרסומים אל העם,, בלי שיש לעם יכולת לעצור אותו, להתנגד או להגיד למפרסם: "היי אני לא אוהב את הפרסום הזה".

אבל זה היה מזמן…היום כבר ברור לכולם שפרסום הוא דו כיווני. כשאני מעצבנת מישהו, הוא יכתוב לי חזרה, או יעשה לי הייד (דבר שיזיק לי מאוד אבל זה לפוסט אחר…). בכל מקרה אני אדע מה הוא חושב, גם "אין לייקים" זה סוג של תגובה, גם "אין תגובות" זה תגובה.

אז מה עושים?

מתייחסים ללקוח הפוטנציאלי שלי בכבוד. כאילו, אלוהים אדירים, יש לו שכל והוא יודע מה הוא רוצה.

כן אשכרה.

חושבים על פוסטים, מתכננים אותם, מתאימים אותם לאוכלוסיית היעד ומדברים בשפה שהם יבינו.

כי אנחנו והם בעצם אותו דבר, כי כשאני עוברת על הפיד שלי אני מקבלת פרסומים שמיועדים לבחורה בת 30 – על חיתולים, על חתונות, על בגדים…אבל אני יותר מזה כמובן, אז כך גם הלקוח שלי.

להעלות תמונות שנראות טוב, רוחביות כמו שמתאים בפייסבוק (הדבר נכון גם לגבי סרטונים אחרת מעלים מין סרטון צר כזה עם שטחים מטושטשים בצדדים..), לשים לב לשגיאות כתיב, לנסות לגוון בפוסטים: קצת טיפים, קצת מאחורי הקלעים, קצת סרטונים, קצת תמונות אווירה, קצת אזכורים לגבי התאריך ויש עוד מלא רעיונות…

ואם כל זה לא מצליח, תעברו לאינסטוש.

ביי

שבו איתנו לקפה