ספוילר: אל תשתמשו בשתי מילים כשאפשר להסתפק באחת
וקצת יותר,
הבטחנו פוסט על טקסטים והנה. אז נכון, אפשר עכשיו להניח טקסט על תמונה ולהעלות לפייסבוק אבל האם זה בכלל כדאי? וכמה טקסט כדאי לי? אז הרעיון הוא פשוט: תעלו פוסטים שהייתם רוצים לראות/לקרוא בעצמכם! כלומר לא תמונות מכוסות בטקסט עם הבטחות שאין להן כיסוי
(סייל חד פעמי, בלעדי, וכו). אנחנו מגלות שתמונות עם טקסט קצר וממוקד או ללא טקסט בכלל – מצליחות יותר! לא בגלל האלגוריתם של צוקי. אלא בגלל שזה יותר נעים לעין ויותר מושך. הכללים שלנו: ממוקד-מתומצת-נקי.
אז תבחרו פינה אחת בתמונה, הניחו עליה מעט טקסט שישמש כטיזר ואת שאר המידע: שימו בפוסט. יש לכם שאלות על פוסטים עסקיים? כתבו לנו