טוען פוסטים...
  • על ניוזלטרים, מזרקים ומה שבניהם

    לאחרונה יוצא לנו לקבל מלא דואר תפוצה מכל מיני עסקים. מכל מה ששולחים לנו, אין מייל אחד בינתיים שהיה רלוונטי עבורנו. מה זה גורם לנו? בעיקר לאנטגוניזם כלפי מותג או מוצר. מה עוד זה גורם לנו? קצת לתהות על הדרך הקצת מיושנת שבחר עסק זה לפרסם את עצמו. קצת (ממש) הסטוריה. פעם אני מתכוונת לפני…

  • פייסבוק נלחמת בגזענות ומקשה על המפרסמים

    איזה באסה עם פייסבוק, כל פעם שיש פרצה הכי קטנה לפרסום חינמי או פרסום שיתאים בדיוק לנו, היא מוצאת את זה וסותמת את החור. אז באמת שמענו את זה הרבה, גם לקוחות שמתייעצים איתנו, גם לקוחות שלנו, והאמת, גם אנחנו חושבות כך מדי פעם. פייסבוק לא נותנת לשתף כמו פעם, פייסבוק מורידה את התפוצה האורגנית…

תפריט נגישות

שבו איתנו לקפה