-
פוסטים רפואיים ברשת: מה כדאי לקרוא – ומה כדאי לשים בסימן שאלה?
אז איך יודעים אם פוסט רפואי בפיד הוא כזה שכדאי להתעמק בו?ואיך כותבים פוסט שיקבל מעורבות, אבל לא יעבור את הגבול הדק בין המלצה לאחריות רפואית? הנה כמה תובנות מהשטח, מתוך ליווי שוטף של איגודים רפואיים ועמותות מקצועיות, שמנסות לדבר ברשת בלי לאבד את האמון (או את הזהירות): 1. מקור המידע הכול מתחיל במקור.אם אין…
-
חזרתי מיפן עם כמה תובנות לגבי העסק
חזרתי (אני, צאלה) מיפן עם הבנות חדשות לגבי העסק שלנו בואי נצלול: 1. ביפן הבנתי: כדי לדייק צריך שקט. צריך לבנות לך זמן שקט לחשוב ככה תוכלי להגיע לדיוקים בעסק. שקט מייצר בהירות. קבעי לך שעת "שקט תוכן" פעם בשבוע. בלי התראות, בלי מיילים – רק את ולוח התוכן שלך. 2. פשטות – כמה עוצמה…
-
האם אני צריכה לפרסם בזמן מלחמה?
את המאמר הזה ניסנו לכתוב בתחילת המלחמה. כלומר בהתחלה שהיה ברור שיהיה קושי למפרסמים אם לפרסם או לא ומה בכלל. נחשפנו למלא פוסטים של אנשים על המצב ולא יכולנו לפרסם.היינו משותקות. שיתפנו מעט מאוד סטוריס של אחרים. נדהמנו מכמוית המשפענים ובעלי העסקים שדיברו למצלמה ברגעים האלו, אנחנו לא הצלחנו לעשות את זה. הלב כואב, ולא…
-
מה כדאי לי לעשות כדי לא להישאב לאינסטגרם?
לכולנו זה קורה לפעמים, אנחנו נכנסים למעורבות באינסטוש וכעבור שעתיים מנסים להיזכר מה בעצם רצינו לעשות. אבל מעורבות/השראה/ מענה לשאלות –הם לא גלילה חסרת תוכלת בפיד! בואו נראה כיצד אנחנו נמנעות מבזבוז הזמן הזה (ממליצות לשמור) כמות פוסטים בשבוע- מחליטים מראש כמה פוסטים נרצה להעלות בשבוע ועומדים בהחלטה (כמובן שניתן לשנות בכל שלב את כמות…
-
גאנט It's all about the
אז כבר כתבנו מלא על זה שאנחנו חולות על גאנט תוכן, ועכשיו ששאלו אותנו החלטנו לכתוב שוב ולהקדיש ל…היקרה. אז ככה: גאנט תוכן לסושיאל הוא טבלה שבה מפורטים כל התכנים שלנו מראש! תאריך, יום, תמונה או סרטון וטקסט. כשאני כותבת גאנט מראש אני יכולה להתכונן לכל מה שהולך לקרות: ימים מיוחדים בחודש, חגים, מבצעים מסוימים,…
-
הקורונה הביאה עמה את הקסם המעומעם של המשרד בבית, את המסכים לכל דורש וכמובן, איך לא? פאר היצירה: הזום.
או בשתי מילים: כאב גב! שעות על גבי שעות של בהייה במסכים בישיבות זום אינסופיות. סוף סוף גובות את המחיר ואנחנו בפני סכנת פוסט קורונה אמיתית: גב תפוס, עיניים שורפות וחסר אמיתי של השראה. בל נשכח את התענוג הצרוף שהוא 3 ילדים ללא מסגרות וללא מטרה אחרת בחיים חוץ מלאכול ולהפריע להורים שלהם להציל את…
-
ספוילר: אל תשתמשו בשתי מילים כשאפשר להסתפק באחת
וקצת יותר, הבטחנו פוסט על טקסטים והנה. אז נכון, אפשר עכשיו להניח טקסט על תמונה ולהעלות לפייסבוק אבל האם זה בכלל כדאי? וכמה טקסט כדאי לי? אז הרעיון הוא פשוט: תעלו פוסטים שהייתם רוצים לראות/לקרוא בעצמכם! כלומר לא תמונות מכוסות בטקסט עם הבטחות שאין להן כיסוי (סייל חד פעמי, בלעדי, וכו). אנחנו מגלות שתמונות עם…
-
אמ:לק: פליז בלי עוד תמונות של קורונה🙏)
1. כמות – לא להעלות הרבה פוסטים, הסושיאל מוצף תוכן ופרסום! 2. איכות – מה שכן מעלים – שיהיה תמציתי וממוקד! שיבינו מה אתם רוצים ותכתבו את הפואנטה של הפוסט במשפט הראשון!!! 3. אוריג'ינל – תצרו איזה נקודת עניין, טוויסט, משהו מצחיק או שונה מכל השיעמום שעולה בפיד (פליז לא עוד תמונות של קורונההההההה עייפנו!)…
-
כולם מדברים על קידום ממומן!
מי עושה קידום ממומן? מישהו מכיר הדרכה טובה לקידום ממומן בפייסבוק?! וגם – מה נסגר עם הצוקי הזה והחוקים שלו לקידום הממומן?!? כולם מדברים על האיך ואף אחד לא מדבר על המה… כן, קידום ממומן זה חשוב (אני יודעת, זה חלק ממה שאני עושה) אבל מה לגבי התוכן? משום מה יש תחושה שהתוכן לא ממש…
-
פרסומיישן בקורונה טיים
טוב אז חוץ מזה שכבר לא מנשקים כשנפגשים (חצי משפחה צרפתית – תסיקו מסקנות לבד כמה זה קשה) קיבלנו הרבה שאלות כמו: איך מפרסמים בתקופה הקרובה??? באנו לענות לפי סוג העסק – יאללה מתחילים! ************************* 1. בעלי עסק עם אתר, קניות אונליין ולייפסטייל – הרווחתם בגדול. אנשים בבידוד, אנשים בלחץ, קונים קונים, אז פחות דברים…
-
אומרים די לתחלופת עובדים: סביבת עבודה כחוויית חיים
שגרת העבודה של המלונאים רצופה בשינויים ועומסים. עיצוב חדרי האוכל של העובדים, יצירת משרדים מותאמים ותכנון פינות העבודה לסוגי העובדים הם אלו שישאירו את העובד לאורך זמן, ויהפכו את עבודתו לטובה ולמהנה יותר
-
טיפים חורפיים לשיווק נכון
1. אל תהיו דובים – תהיו דבש. יענו, אל תכנסו לתרדמת חורף גם אם זה לא הזמן הכי טוב למכירות (תלוי במוצר). גם אם אין מכירות זה זמן מעולה לשמירה ופיתוח של המותג. 2. אל תהיו הבטחה ל"שלג" – תהיו ברק ורעם. ז"א אל תדברו על דברים שיקרו אחרי, או כשיהיה יותר טוב בחוץ. תעשו…